[O1] Sprzęgło ślizga się na wysokich biegach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sadel
    Classic
    • 2009
    • 17

    [O1] Sprzęgło ślizga się na wysokich biegach

    A może okna "bez ramowe"
    robisz konstrukcję werandy i "zamykasz" ją samymi szybami - coś jak u Niemców bardzo popularna zabudowa balkonów i tarasów
    poniżej link o co mi mniej więcej chodzi



    tylko to trochę drogi gips z tego co kojarzę Schuco miało kiedyś coś takiego w ofercie (produkt B dobry)
    OII FL L&K 1.8TSI
    OI Celebrate 1.9Tdi
  • drops
    Drive
    • 2007
    • 53

    #2
    [O1] Sprzęgło ślizga się na wysokich biegach

    Witam.
    Oryginalne sprzęgło i docisk padły sobie jakieś 3-4 miesiące temu. ASO założyło (na moją prośbę) jakiś zamiennik.

    Teraz obserwuję na 4 lub 5-tym biegu przy obrotach rzędu 4-5 tys. delikatne ślizganie się.
    Całość jest w miarę nowa, przejechała raptem ok 4-5 tys km. Pytanie: czy da się coś z tym zrobić (jakaś regulacja) czy to objawy końca i czeka mnie ponowna wymiana?

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      drops, tarcza z dociskiem się ułożyła, regulacja i to jak najszybciej, aby nie spalić tarczy.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • drops
        Drive
        • 2007
        • 53

        #4
        Czytałem trochę o tym i wszędzie piszą, że hydrauliczne nie ma żadnej regulacji. Bo mam zapewnie hydrauliczne w tym 1.6BFQ?

        Komentarz

        • kecaj
          RS
          • 2009
          • 1511
          • Superb II (3T4)

          #5
          drops, sorry ale miałem na myśli regulację docisku a nie wysprzęglika. Niestety ponowny demontaż. I nie wygląda to na koniec sprzęgła.
          Mam nadzieje, że jest dobrze odpowietrzone.
          Jak wysoko bierze ci sprzęgło u góry, po lekkim luzie czy na dole?
          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

          Komentarz

          • drops
            Drive
            • 2007
            • 53

            #6
            Bierze tak jak od nowości, czyli w miarę od dołu, może po 30%. Czy jest odpowietrzone, nie wiem. Jadę dzisiaj do mechanika, tak jak radziłeś, zobaczę co powie.

            Dzięki za zainteresowanie i pomoc

            Komentarz

            • swiatus85
              Classic
              • 2013
              • 27

              #7
              nie będę zakładał 2 tematu, problem podobny...

              sprzęgło bierze mi bardzo wysoko, praktycznie na samym końcu...podczas jazdy na jakimkolwiek biegu jak delikatne nacisnę sprzęgło (można powiedzcie że muśnięcie) to czuje ze mi coś tam drży,drga....ale jedynie jak delikatnie docisnę sprzęgło...

              Komentarz

              • andru123
                Elegance
                • 2010
                • 783
                • Toyota
                • ATF 2.0 MPI 120 KM

                #8
                Zamieszczone przez swiatus85
                nie będę zakładał 2 tematu, problem podobny...

                sprzęgło bierze mi bardzo wysoko, praktycznie na samym końcu...podczas jazdy na jakimkolwiek biegu jak delikatne nacisnę sprzęgło (można powiedzcie że muśnięcie) to czuje ze mi coś tam drży,drga....ale jedynie jak delikatnie docisnę sprzęgło...

                koniec tarczy , szukaj sprzegla

                [ Dodano: Wto 19 Lut, 13 21:44 ]
                Zamieszczone przez drops
                Witam.
                Oryginalne sprzęgło i docisk padły sobie jakieś 3-4 miesiące temu. ASO założyło (na moją prośbę) jakiś zamiennik.

                Teraz obserwuję na 4 lub 5-tym biegu przy obrotach rzędu 4-5 tys. delikatne ślizganie się.
                Całość jest w miarę nowa, przejechała raptem ok 4-5 tys km. Pytanie: czy da się coś z tym zrobić (jakaś regulacja) czy to objawy końca i czeka mnie ponowna wymiana?

                Pozdrawiam
                mozliwe ze wysprzeglik pada , niestety tylko wymiana na nowy odpowie na pytanie czy to wysprzeglik
                jest O1 RS 1.8T XENON
                była O1 1.9 TDI AGR

                Komentarz

                • swiatus85
                  Classic
                  • 2013
                  • 27

                  #9
                  jakie graty muszę kupić żeby mechanik wymienił sprzęgło, i co warto wymienić jak już będzie silnik rozdłubany....

                  Komentarz

                  • drops
                    Drive
                    • 2007
                    • 53

                    #10
                    Podsumowując dla potomnych jak się to skończyło.
                    Okazało się, że docisk aktywnie używał jedynie 50% swojej powierzchni, powierzchnia, którą pracował była fioletowa. Mechanik wymienił cały komplet sprzęgła na nowy.
                    W normalnej sytuacji pewnie bym to reklamował, ale ASO jeszcze przed wymianą zastrzegało, że na zamienniki to oni gwarancji nie dają. A że zależało mi bardzo na czasie to i też nie mam kiedy się z nimi użerać.

                    Aha, felerny zestaw był Sachsa. Teraz jest LUK. O ile to jest jakakolwiek rzeczywista różnica...

                    Komentarz

                    Pracuję...